Halo Reach - News en vrac
+76
I luvz Green Day
Kitobrad
AntHrqxXx
Xblog
HadesKillzone
ZeryOo
Oppo
xX AtomicBee Xx
fullsky97
Koubiak
P alpha_25
namefusion
destroyerdelta
Precurseur
Voi
PhantomStar
CFH-GRUNSTO
Mecha
Zola
Vilghost
DSk Tyranid
alexcc00
Dstroy
clemshawn
SpartanKill E10
Noc
MoLo
BubbleGun Jorm
ツvivi 512ツ
M@yeulC
[FpS] spartan-cola
Spec oups
TiTiGaMeR
kalandari
itchy
KnowingAYMERIC
hayabusa
404 Killm4nu
haloodstboss☼
Accroxbox
I H4rd x3
Skarleth
[FpS] Rukene
Alcorak
Xenamen'
Fliver
ForOneurS
billy'
MrRamaza
TekTek i la
Sawo
TRC Tamalou
II AnuBis x
B2T vic
KFR Tepec Fett
thorm
Stain
Bboy Electric
Calixis
Major57
ARK 11
xX darki 57 Xx
Dark Cardinal
Delta Crow
Cox
Lunaramethyst
Détripator
COHxDarkPhoeniX
ViscerBlownUp
Bazou
JaSpeR
MisterJuOrDjoul
El Demon 118
Eth
micka1903
Juiced - Aka FaNaTiiK
80 participants
Halo Création :: Autres :: Discussions :: Halo
Page 13 sur 17
Page 13 sur 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Halo Reach - Topic officiel
Rappel du premier message :
Salut a tous, je viens d'aller faire un tour sur Halo.fr et j'ai vu ces 8 Screenshots (non-officiels), certe de Mauvaises qualités mais c'est déjà ca !
Les voici :
Source : Page de l'information
Salut a tous, je viens d'aller faire un tour sur Halo.fr et j'ai vu ces 8 Screenshots (non-officiels), certe de Mauvaises qualités mais c'est déjà ca !
Les voici :
Source : Page de l'information
Juiced - Aka FaNaTiiK- Lieutenant
- GamerTag : Juiced iz Back
Messages : 1033
Date d'inscription : 11/08/2009
Âge : 29
Réputation : 100
Talent : HD PVR
Halo favori : Halo 3
Domaine favori : Maps
Re: Halo Reach - News en vrac
Une nouvelle image pour les maps:
Et une liste des armes qui seront présentes sur deux des cartes de la bêta:
PowerHouse:
* DMR x 5
* Focus Rifle x 1
* Gravity Hammer x 1
* Grenade Launcher x 1
* Magnum x 3
* Needle Rifle x 2
* Needler x 2
* Plasma Pistol x 3
* Plasma Repeater x 1
* Rocket Launcher x 1
* Shotgun x 1
* Frag Grenade x 6
* Plasma Grenade x 6
SwordBase:
* DMR x 6
* Energy Sword x 1
* Magnum x 3
* Needle Rifle x 3
* Needler x 2
* Plasma Launcher x 1
* Plasma Pistol x 3
* Plasma Repeater x 3
* Shotgun x 1
* Sniper Rifle x 1
* Frag Grenade x 4
* Plasma Grenade x 4
Et une liste des armes qui seront présentes sur deux des cartes de la bêta:
PowerHouse:
* DMR x 5
* Focus Rifle x 1
* Gravity Hammer x 1
* Grenade Launcher x 1
* Magnum x 3
* Needle Rifle x 2
* Needler x 2
* Plasma Pistol x 3
* Plasma Repeater x 1
* Rocket Launcher x 1
* Shotgun x 1
* Frag Grenade x 6
* Plasma Grenade x 6
SwordBase:
* DMR x 6
* Energy Sword x 1
* Magnum x 3
* Needle Rifle x 3
* Needler x 2
* Plasma Launcher x 1
* Plasma Pistol x 3
* Plasma Repeater x 3
* Shotgun x 1
* Sniper Rifle x 1
* Frag Grenade x 4
* Plasma Grenade x 4
billy'- Légende
- GamerTag : I Billy 117 I
Messages : 2405
Date d'inscription : 19/02/2009
Âge : 32
Réputation : 203
Re: Halo Reach - News en vrac
Quesque le DMR et le Focus rifle ?
I H4rd x3- Banni
- GamerTag : I H4rd x3
Messages : 848
Date d'inscription : 13/08/2009
Âge : 30
Réputation : 32
Talent : KESTURGARDLA ?
Re: Halo Reach - News en vrac
J'ai donné un lien à la page précédente ... m'enfin ..
Va là bas: http://www.xboxygen.com/Focus/Dossiers/Halo-Reach-dossier-sur-le-multijoueurs?artpage=4-5, tu comprendras mieux .. (mais bon, ne pas savoir ce qu'est le DMR... :o !)
Va là bas: http://www.xboxygen.com/Focus/Dossiers/Halo-Reach-dossier-sur-le-multijoueurs?artpage=4-5, tu comprendras mieux .. (mais bon, ne pas savoir ce qu'est le DMR... :o !)
billy'- Légende
- GamerTag : I Billy 117 I
Messages : 2405
Date d'inscription : 19/02/2009
Âge : 32
Réputation : 203
Re: Halo Reach - News en vrac
Merci beaucoup !
( ps : Je n'apprend pas les raccourcie des arme par coeur pourtant ca fait plus de 5 ans que je joue a Halo et je ne sait meme pas l'abreviation du fusil d'assaut le seul que je connaisse est le Br )
EDIT : WOW ! Je me suis gaver en lisant ces 5 pages Merci encore Petque !
( ps : Je n'apprend pas les raccourcie des arme par coeur pourtant ca fait plus de 5 ans que je joue a Halo et je ne sait meme pas l'abreviation du fusil d'assaut le seul que je connaisse est le Br )
EDIT : WOW ! Je me suis gaver en lisant ces 5 pages Merci encore Petque !
Dernière édition par H4rdcore le Sam 10 Avr 2010 - 10:20, édité 1 fois
I H4rd x3- Banni
- GamerTag : I H4rd x3
Messages : 848
Date d'inscription : 13/08/2009
Âge : 30
Réputation : 32
Talent : KESTURGARDLA ?
Re: Halo Reach - News en vrac
Par contre l'image que tu nous a montrer Ⓟeτquε ma fais envie !!!
clemshawn- Caporal
- GamerTag : clemshawn
Messages : 149
Date d'inscription : 05/09/2009
Âge : 29
Réputation : -5
Talent : Pro de la discrétion .
Re: Halo Reach - News en vrac
En voyant le lien donné par Petque j'ai trouvais qu'il ont "tué" le jeu
Halo 3 et Halo reach se sera 2 choses bien distinctes.
Le chois des armes au début : comme sur Battlefield BC2 , modern warfare 2.(et quelque autre FPS)
Le choix de resté avec les même joueurs ou non :comme sur Battlefield BC2 , modern warfare 2.(et quelque autre FPS)
Halo CE, Halo 2 reste le même , Halo 3 reste le même , Halo 3 : ODST change un peu mais reste sur le même gameplay .
Halo reach vas beaucoup changer
Halo 3 et Halo reach se sera 2 choses bien distinctes.
Le chois des armes au début : comme sur Battlefield BC2 , modern warfare 2.(et quelque autre FPS)
Le choix de resté avec les même joueurs ou non :comme sur Battlefield BC2 , modern warfare 2.(et quelque autre FPS)
Halo CE, Halo 2 reste le même , Halo 3 reste le même , Halo 3 : ODST change un peu mais reste sur le même gameplay .
Halo reach vas beaucoup changer
Mecha- Caporal
- GamerTag : Mechah117
Messages : 189
Date d'inscription : 26/09/2009
Âge : 27
Réputation : 0
Re: Halo Reach - News en vrac
J' espère qu' il ne vont pas TUER halo mais sinon les maps sont exellentes au point de vu graphismes .
Re: Halo Reach - News en vrac
J'avoue que les maps ont l'air bien, peut-être un tout petit vides ?! Sinon, ils ont l'air d'encore aimés les Grenades Plasmas comme sur Hérétic, parce que sur tout les cartes de la béta, il y en a quand même pas mal !
Juiced - Aka FaNaTiiK- Lieutenant
- GamerTag : Juiced iz Back
Messages : 1033
Date d'inscription : 11/08/2009
Âge : 29
Réputation : 100
Talent : HD PVR
Halo favori : Halo 3
Domaine favori : Maps
Re: Halo Reach - News en vrac
On en apprend un peu sur l'aréna et sur le mode Rush
Ps: J'ai déplacé le topic dans la partie Reach et je l'ai renommé en "news en vrac", pour faire comme avant : recenser les news mineures qui ne suscitent pas la création d'un nouveau topic
billy'- Légende
- GamerTag : I Billy 117 I
Messages : 2405
Date d'inscription : 19/02/2009
Âge : 32
Réputation : 203
Re: Halo Reach - News en vrac
Fais-moi penser à ajouter ces infos à celles qu'on a déjà demain, là j'ai ma dose, je vais me coucher
Re: Halo Reach - News en vrac
Ok bah je vais rajouter une image, tu consulteras ce topic vu qu'il y a "de la news"
Il y a de l'image leakée dans l'air :o
Il semblerait que le Load-Out de ce personnage soit partit
Cette image leakée en annonce plein d'autres durant les semaines suivantes, niark niark
Il y a de l'image leakée dans l'air :o
Il semblerait que le Load-Out de ce personnage soit partit
Cette image leakée en annonce plein d'autres durant les semaines suivantes, niark niark
billy'- Légende
- GamerTag : I Billy 117 I
Messages : 2405
Date d'inscription : 19/02/2009
Âge : 32
Réputation : 203
billy'- Légende
- GamerTag : I Billy 117 I
Messages : 2405
Date d'inscription : 19/02/2009
Âge : 32
Réputation : 203
Re: Halo Reach - News en vrac
Chaud ! le pompe gonflé à bloc xD
Delta Crow- Banni
- GamerTag : Delta Cr0w
Messages : 450
Date d'inscription : 10/09/2009
Âge : 32
Réputation : 26
Talent : Infographiste blasé
Re: Halo Reach - News en vrac
De la news, nouvelles images, etc .. ici! (en anglais)
Ou sous le spoiler suivant:
Tous les nouveau screens sous le spoiler suivant:
Ou sous le spoiler suivant:
- Spoiler:
- Chances are, if you're the kind of person who downloads the Halo: Reach multiplayer beta right on May 3, you're going to notice something a bit quirkier. I'm not talking about the obvious changes that Reach brings to Halo's multiplayer, such as Armor Abilities or melee assassinations. I'm talking about the fact that when you're not jumping into the usual Slayer or King of the Hill matches, you're suddenly playing new game modes like, "Headhunter" or "Invasion." With just a few weeks to go before the beta opens up to Halo 3: ODST owners, Bungie has finally detailed some of the new modes debuting in the beta.
In a recent chat with multiplayer designers Lars Bakken and Derek Carroll, I note that some of these modes are not the kinds of things you'd see in a Halo title, and whether their existence is proof of a sort of, "let's go crazy by throwing all of these new modes' mental. Carroll replies, "I don't think we went crazy on purpose to go out with a bang, although we certainly are. We just said, 'okay, Slayer, CTF, King of the Hill, those are great, let's lock those up and put them aside. Now what else? What can we have?' And then came up with some fun stuff to do in the space."
Bakken describes the basic distribution of modes-to-maps with, "You'll see variety on Powerhouse or Sword Base because those are our 'Slayer maps' or our 'party game maps.' We can't say much about Boneyard or Invasion, and yea, Overlook is specifically for Generator Defense (or 'Network Test 1 Beta' as we call it)." With that in mind, here's a basic breakdown of the new modes that the Halo Reach multiplayer beta will be introducing.
Headhunter
The official Bungie description is, "a new 'party' game [...] where the goal is to collect and capture the most skulls." Basically, players drop a skull upon death, and you just want to scoop that skull and carry it to a designated skull deposit zone (that actually moves around the map). You can carry multiple skulls, but here's a warning: if you're killed before scoring, then you drop all the skulls you had. In fact, Carroll points out, "you have a nice navpoint over your head showing everyone in the game how many skulls you are carrying. When you have ten, then that actually shows up as a flashing star or VIP waypoint, to let everybody know you're the one guy to go after."
Though, unlike carrying the flag, Carroll points out, "there are no downsides to skull carrying other than the danger of dying and turning over your hard-earned loot to the enemy." In fact, you have full access to weapons and abilities while skull-slinging. Community Director Brian Jarrard provides a pro-tip with, "Sprint is super-useful for Headhunter -- it helps close that distance between your foot in the zone and scoring, versus dying just short of the goal and losing all of your skulls."
By default, Headhunter is a free-for-all affair, though Carroll says, "There is [also] a team version of Headhunter that allows for a bit more specialization: one guy can snipe and suppress, while his teammate scoops up skulls and sprints to the score zone."
When discussing Headhunter's genesis, Carroll quips, "So I technically wasn't around when Headhunter started on Reach, but there have been games like Headhunters in other first-person shooters and games, and this is just our spin on it." He concludes, "There's nothing quite like almost scoring 10 skulls and being struck down, and having to watch those skulls bounce away from your dead body."
Stockpile
This is, "another 'party' gametype that is sort of like Territories meets with Capture the Flag." That is, both teams are racing to capture four neutral flags that spawn on the map and successfully return them to their respective (and active) capture points. Carroll elaborates, "Stockpile flags appear randomly throughout the map at pre-set flag-spawn points. Experienced players will learn the ten or so spots they can appear in the Beta maps, but they won?t be able to predict which ones will be used at any given time."
It's worth noting that points aren't scored instantly once you drop a flag down. You actually have to have the flag at your capture point once a timed countdown has passed. Carroll notes, "Every 60 seconds, any flag inside the capture point will be scored for that team -- even ones being carried by enemies!" He further describes the time breakdown as, "The clock is always running, so in a ten minute game, it scores ten times. So it's the bottom of every minute. [...] There's definitely an ebb-and-flow, and a real spike in intensity and an, 'oh my God get the flag over there' type of feeling." Bakken further points out the time pressure by noting, "If you see the other team holding three flags and there's 30 seconds left, you better start sending a couple dudes over to at least get them out of the capture point when the time runs out."
In terms of personal tactics and tips, Carroll jokes that his teammates who tend to be Slayer-players will be busy shooting each other while he himself serves as flagrunner; Bakken meanwhile plays more on the defensive side. Jarrard details a particularly handy tactic for defense players like Bakken: "Sometimes, depending on the map, I find pretty good success with either getting a shotgun, or a sword, and Armor Lock, and lurk on top of my flag spot. How you pair your weapons and Armor Abilities can radically affect how well your team scores or defends."
Generator Defense
This is where Halo Reach feels more distinct and objective-driven. In Bungie's words, this mode, "pits three Spartans against three Elites. The Elites are trying to destroy three generators before time runs out while the Spartans are trying to defend." When I point out that Elites are fast and tall foes with superior healing, Bakken replies, "Elites may be faster, bigger, and 'healthier' to use your words, but they are also easier to hit, and Spartans have the advantage of being in a pretty well defended position." He further points out that Generator Defense (or as Bungie calls it, "Network Test 1") always plays as, "two rounds of five minutes apiece," with teams switching from Spartans to Elites and vice-versus per round (so players can experience both perspectives). Of course, if the Elites destroy the generators in just three minutes, then the round ends.
Bakken continues, "This [mode] takes place exclusively on Overlook in the Beta. Defenders have the superior position at the top of a hill, with Attackers trying to claw their way up it." He then describes what happens when a match begins: "We call in a weapon drop where a Longsword flies over and drops off three random power weapons in different random locations on the map. Each weapon pod has a random chance of being a Spartan Laser, a Sniper rifle, or a Rocket Launcher. And those are evenly distributed around the map so that both Spartans and Elites have an equal access to them. So in the beginning, not only are the Spartans running to generators, but people are just running to get the power weapons." On the topic of what gear players will have, he further notes, "In general, the Loadouts are designed to be shared across multiple modes, but you'll definitely see some surprises in this [mode]. They are more in line with the final stage of an Invasion game, which means it?s pretty crazy from the beginning. Add in the [aforementioned] dynamic Weapon Drop, and you get some nice variety."
Besides the natural layout and whatever weapons get scrounged up, the Spartans on defense have an additional mechanic: the ability to lock down a generator. Bakken explains, "the act of locking down a generator is simple, because we wanted people to pick it up quickly. You walk up to an unlocked generator as a Spartan and press 'X' to lock it down (Elites obviously can't lock them down). The invulnerability lasts for approximately 30 seconds. It sounds like a long time, but when you have three different gennies on the map, and only five minutes to defend all of them... it gets intense. There's also a brief cool-down period when the lock expires before you can re-lock again, which creates some additional tension during that window of vulnerability."
When I ask about the small three-versus-three player count, Bakken replies, "It's [...] true Generator Defense is a little more intimate, but even with only six players on the map you'll see some intense fighting. Most of the action happens around the generators themselves, since they are the focal point of the gametype." I ask Bakken to describe a "typical match" to illustrate that last point, and he replies, "[Our strategy] constantly changes. Because it's three players on each team, and three generators, the first thing we tend to do is split up. Like one guy will go lock down a generator. But the moment one Spartan goes down, it becomes harder to hold onto anything. Sometimes, all three Elites will rush and attack one generator at a time, or they'll wait to exploit the cooldown of a locked generator. There's not a really good universal defense besides communicating with your team."
Invasion
This is the fourth and final game mode in the beta, and also the one that Bungie is still being tight-lipped about until we're a little closer to launch. Carroll's one-line quip is, "It's a vehicle-full frenzy!" In fact, this mode and its accompanying map (Boneyard) is the only map in the beta that features vehicles. "[It's] packed to the gills with vehicle combat," says Carroll, who continues with, "It's really big -- nice and spacious to drive around in. A little bit bigger than Sandtrap even." Other scant details about Invasion are that it's a six-versus-six match, and as mentioned earlier while describing the Loadouts for Generator Defense, it seems to be a multi-stage affair that will utilize some heavy firearms during the end.
And there you have it: the new multiplayer modes for Halo Reach that you can play for yourself during the beta. For you traditionalists, there are modes and variants such as Slayer, King of the Hill, one-flag CTF, and three-plot Territories (a purposeful return to Halo 2-style Territories). Heck, there's even a Slayer Pro variant, where your only ability is Sprint, you don't have a motion tracker, and you start with either a Designated Marksman Rifle or a Needle Rifle.
As my time with Bungie winds down, I ask Jarrard how players will actually be seeing and jumping into these modes, and he answers, "There will be five different playlists active at different points during the public beta -- so not everything will be available day one. But as the beta progresses, more playlists will come online. You'll have Arena stuff, you'll have Free-for-All, you'll have Grab Bag which is a mix of different game types, and you'll have the Invasion and Network Test 1 playlists." The final schedule is up in the air, so you have an equal chance of either jumping into a Generator Defense or an Invasion match, depending on which one Bungie picks. Keep an eye out for more impressions of Halo Reach's multiplayer before it hits beta for everyone else on May 3.
Tous les nouveau screens sous le spoiler suivant:
- Spoiler:
billy'- Légende
- GamerTag : I Billy 117 I
Messages : 2405
Date d'inscription : 19/02/2009
Âge : 32
Réputation : 203
Re: Halo Reach - News en vrac
Salut ! Y a pas une vidéo ce soir ? quelqu'un a un lien ? J'en ai entendu parler sur le Live mais je sais pas ou sa se passe ...
PhantomStar- Apprenti
- Messages : 32
Date d'inscription : 02/02/2010
Âge : 32
Réputation : 3
Re: Halo Reach - News en vrac
Oui il y a une vidéo ce soir/demain matin !
Ça se passera quelque part sur ce site, mais où?
M'enfin, encore faudrait-il que le site gère hein, parce que l'autre jour, vers 4hoo du mat, il avait complètement foiré et il nous était impossible de voir la vidéo !
Mais bon, j'essayerais de suivre ça de près et de mettre la vidéo ici
Ça se passera quelque part sur ce site, mais où?
M'enfin, encore faudrait-il que le site gère hein, parce que l'autre jour, vers 4hoo du mat, il avait complètement foiré et il nous était impossible de voir la vidéo !
Mais bon, j'essayerais de suivre ça de près et de mettre la vidéo ici
billy'- Légende
- GamerTag : I Billy 117 I
Messages : 2405
Date d'inscription : 19/02/2009
Âge : 32
Réputation : 203
Re: Halo Reach - News en vrac
Oui je me souviens au VGA's c'étais chaud et bah je vais essayé de suivre si je trouve je te préviens ici
PhantomStar- Apprenti
- Messages : 32
Date d'inscription : 02/02/2010
Âge : 32
Réputation : 3
Re: Halo Reach - News en vrac
http://actu.halo.fr/index.php?option=com_content&view=article&id=4620:une-nouvelle-video-de-reach&catid=76:haloreach&Itemid=2
Voila la nouvelle video en 3 partie.
Voila la nouvelle video en 3 partie.
PhantomStar- Apprenti
- Messages : 32
Date d'inscription : 02/02/2010
Âge : 32
Réputation : 3
Re: Halo Reach - News en vrac
Analyse des images:
Vidéo 1
Image de la roulade à la première personne - 2 min 20
Mon dieu comme l'apparition paraît petite - 3 min 10
Vidéo 2
Plasma Rifle plus précis et rapide - 25 sec
Recharge du bouclier - 45 sec
On saute vraiment bas (encore plus que ce que je ne pensais) - 1 min
Je sais pas si déjà dis: 4sec pour le verrou d'armure - 1 min 50
Vidéo 3
Coup de crosse devient coup de poing - 50 sec
Invisibilité qui s'enlève d'un coup pas progressivement? - 1 min 35
Médaille sure: Triple frag - 2 min 30
Confirmation du jet-pack Elite - 2 min 35
Vidéo 1
Image de la roulade à la première personne - 2 min 20
Mon dieu comme l'apparition paraît petite - 3 min 10
Vidéo 2
Plasma Rifle plus précis et rapide - 25 sec
Recharge du bouclier - 45 sec
On saute vraiment bas (encore plus que ce que je ne pensais) - 1 min
Je sais pas si déjà dis: 4sec pour le verrou d'armure - 1 min 50
Vidéo 3
Coup de crosse devient coup de poing - 50 sec
Invisibilité qui s'enlève d'un coup pas progressivement? - 1 min 35
Médaille sure: Triple frag - 2 min 30
Confirmation du jet-pack Elite - 2 min 35
Voi- Légende
- GamerTag : I Fl4shBack I
Team : Smile Game Studio
Messages : 1476
Date d'inscription : 20/07/2009
Âge : 30
Réputation : 90
Talent : Prendre du plaisir dans la masturbation (intelectuelle)
Halo favori : Halo 3
Domaine favori : Maps
Re: Halo Reach - News en vrac
Voilà l'inteview sans les publicités au milieu :
Halo Reach beta multijoueur [GTTV interview]
envoyé par detripator.
Halo Reach beta multijoueur [GTTV interview]
envoyé par detripator.
Détripator- Artilleur
- GamerTag : detripator
Messages : 311
Date d'inscription : 18/10/2008
Âge : 32
Réputation : 11
Talent : Pilote de ghost et d'éléphants ; fou du sniper et philosophe (maudit
Halo favori : Halo 4
Domaine favori : Tricks & EE
Re: Halo Reach - News en vrac
un petit cadeau de nobleactual.com :
http://downloads.bungie.net/videos/onthewingsoflove.mov
Sympa
Tepec
http://downloads.bungie.net/videos/onthewingsoflove.mov
Sympa
Tepec
KFR Tepec Fett- Administrateur
- GamerTag : KFR Tepec Fett
Messages : 2972
Date d'inscription : 17/12/2008
Âge : 34
Réputation : 305
Talent : ''Stigmatiseur d'amalgame'' dixit Bendak
Halo favori : Halo CE
Domaine favori : Vidéos
Re: Halo Reach - News en vrac
Dites moi, savez-vous si les bonus, succès ou autres seront accessibles et/ou sauvegardés durant la Bêta?
Voi- Légende
- GamerTag : I Fl4shBack I
Team : Smile Game Studio
Messages : 1476
Date d'inscription : 20/07/2009
Âge : 30
Réputation : 90
Talent : Prendre du plaisir dans la masturbation (intelectuelle)
Halo favori : Halo 3
Domaine favori : Maps
Re: Halo Reach - News en vrac
Non je ne crois pas, ce n'est qu'une "démo", pas le jeu en lui même.
Delta Crow- Banni
- GamerTag : Delta Cr0w
Messages : 450
Date d'inscription : 10/09/2009
Âge : 32
Réputation : 26
Talent : Infographiste blasé
Page 13 sur 17 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17
Sujets similaires
» Halo 4 - News en vrac
» Halo Anniversary - News en vrac (Combat Evolved CEA)
» Halo 4 - News en vrac (Test/Preview/Nouveauté/Nouvelle/Leaked/Leak/Gameplay/En développement/Commentaire/Actu/Kill/JV/Préparation/Unveiling/Update/Renaissance/Rumeur/In production/Frankie/Coming/Annoncé/Nouveau/Jeu/Vidéo/Screenshots)
» Diverses infos sur Halo Reach (Assassinat/News/Moteur graphique/Challenge/Nouveautés/Avatar/Actus/Assassination/Console/Description)
» Diverses infos sur Halo Anniversary (CEA/Website/Updates/Rating/Remastered/Review/Reach Engine/Neogaf/Main menu/Leaked/Joystiq/Informations/Impressions/Game/Analysis/Announcement/Suite/Nouveau/Gameplay/Demo/News/Moteur graphique/Nouveautés/Actus/3D)
» Halo Anniversary - News en vrac (Combat Evolved CEA)
» Halo 4 - News en vrac (Test/Preview/Nouveauté/Nouvelle/Leaked/Leak/Gameplay/En développement/Commentaire/Actu/Kill/JV/Préparation/Unveiling/Update/Renaissance/Rumeur/In production/Frankie/Coming/Annoncé/Nouveau/Jeu/Vidéo/Screenshots)
» Diverses infos sur Halo Reach (Assassinat/News/Moteur graphique/Challenge/Nouveautés/Avatar/Actus/Assassination/Console/Description)
» Diverses infos sur Halo Anniversary (CEA/Website/Updates/Rating/Remastered/Review/Reach Engine/Neogaf/Main menu/Leaked/Joystiq/Informations/Impressions/Game/Analysis/Announcement/Suite/Nouveau/Gameplay/Demo/News/Moteur graphique/Nouveautés/Actus/3D)
Halo Création :: Autres :: Discussions :: Halo
Page 13 sur 17
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum